sobota, 22 października 2011

Pin-up Girl

Make-up.                    

                                                                                
                                                     




                                                       Hair

.










Chciałam pokazac o wiele wiecej, ale mysle ze dla niektorych moze to byc nudne i malo interesujace;)
ale w koncu to moj blog <lol>
wiec dorzuce kilka zdjec genialnej piosenkarki w klimacie..;)























27 komentarzy:

trololo pisze...

Uwielbiam Pin-up Girl ;) świetne porady w filmikach i fantastyczne inspirację na zdjęciach ;]

Paulina Galicka pisze...

świetny zbiór inspiracji!:) nie zapomnę o nim na kolejnej imprezie!!:)

tonchocolat pisze...

cieszę się, że to co mi wpadło w oko, spodbało się też tobie ; )
jeśli chodzi o styl pin-up, jest absolutnie nieziemski. szczególnie podoba mi się w wydaniu klasycznie prostych sukienek z wyrazistymi szpilkami, albo wprost odwrotnie - te wszystkie rozkloszowane, kolorowe, słodziutkie.. oj!
:D

Miss Ferreira pisze...

To jeden z najlepszych komplementów jakie słyszałam :D Serdeczne dzięki, bardzo, bardzo mi miło!!!
Buziaki !

.sabo skirt. pisze...

great videos and photos!

Much love from the SABO SKIRT girls!
SHOP: www.saboskirt.com
BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Bardzo dziękuję za przemiły komentarz;*
Drugie zdj od dołu jest cudowne;)
Obserwuję:)

Oliwka pisze...

Dziękuję bardzo :) U ciebie też milutko;d

Anonimowy pisze...

uwielbiam styl pin up ! Tylko na codzień dla takiej 'zwykłej ' dziewczyny jak np.ja jest sbyt wyraźny ;))

Angelika pisze...

Podoba mi się styl pin-up, ale nie wiem czy pasowałby do mnie ;d Ciekawa notka, obaejrzałam filmiki, spróbuje pokombinować z włosami :)

Pozdrawiam i obserwuję :)

Baro Lucas pisze...

Art!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)

Anula pisze...

Dziękuję za miłe słowa! Świetne zdjęcia.

Unknown pisze...

beautiful pics!!!amazing blog!!i'm following you!! if you like mine, do the same!!!

cyziam pisze...

Bardzo inspirujący post!!! Już wiem, co ze sobą zrobię na nadchodzącą imprezę =)
Dziękuję bardzo za świetne pomysły!

carling pisze...

właśnie odkryłam Twojego bloga- świetne inspiracje!!

zapraszam do siebie:
http://thefashionreflections.blogspot.com/

Bella's Style pisze...

Genialne filmiki..obejrzałam wszystkie ;) ..a do tego świetny zbiór zdjęć :) ps.Paloma Faith jest niesamowita. Pozdrawiam! :)

blondynek pisze...

świetny blog, pozdrawiam ;)

Ally pisze...

Ahh such amazing inspiration to achieve a pin-up girl look!! I esp. love the first make-up video <3

xx, Ally

pinsandroses.blogspot.com

simply h² pisze...

Great post dear, I usually do the little wing out eyeliner too :)

http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

katarzyna pisze...

Bardzo lubię pin-upowy make up do codziennych stylizacji :)

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny blog:)
zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania 2 vouchery o wartości 100 złotych każdy na zabiegi kosmetyczne!:)
http://sentimentallady.blogspot.com/2011/10/konkurs-z-bona-dea.html

Lidiya pisze...

Super inspiration, I adore the pin up style <3
http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

Paula P. pisze...

Zostałaś otagowana :):) (nowa zabawa wśród blogerek). Szczegóły u mnie na blogu.

Kathy pisze...

Niezłe i orginalne, a filmiki super!

Luluu pisze...

Kocham pin up :) Bardzo fajny blog

http://behindthedoorofhate.blogspot.com/

adeb pisze...

Love<3

http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

WCZMDL pisze...

uła, faktycznie jest genialna. I ma dobrze zmontowany klip. Milajkit. Iii ten, nie wiem czy pamiętasz, że napisałaś, że szukasz, ale jakbyś faktycznie szukała szmaty w tem klimacie to ja służę umiejętnościami ;)

Anonimowy pisze...

hej , swietne zdjecia i blog :)) :*

obserwujemyy??
www.sarawplace.blogspot.com