czwartek, 3 listopada 2011

Great Chinese State Circus - Swan Lake

12 komentarzy:

setare pisze...

Boże! ten filmik jest skrajnie piękny i tragiczny. to co pokazuje prima balerina jest godne podziwu, ale z drugiej strony strach pomyśleć ile bólu, cierpienia i łez ją to kosztowało ...

playwithfashion pisze...

byłam na podobnym przedstawieniu w Chinach - West Lake Spectacle to też było coś...

aniapalka pisze...

wow świetny film! jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie :) zachęcam do obserwacji;**

Malwina Reszczyńska pisze...

wole klasyczne swan lake, ale niesamowite jak ta baletnica się wygina na wszystkie strony... Zawsze podziwiałam tancerki tego rodzaju i nawet miałam żal do rodziców, że nie zapisali mnie na balet ale cóz:P piękne przedstawienie....

.sabo skirt. pisze...

Whoa! Nice video. That was amazing! It is so beautiful.

Much love from the SABO SKIRT girls!
SHOP: http://www.saboskirt.com
BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

White Weasel pisze...

Wow, to jest to. Muszę Ci powiedzieć, że już dawno u mnie nie byłaś! Nowy numer mojej gazety, nowa stylizacja www.white--weasel.blogspot.com zapraszam :)

Soph. pisze...

How absolutely amazing!

I think you'll like my blog.

Want to follow each other?

http://sophlife.blogspot.com/

Xox Soph

ancien désir pisze...

ten filmik jest cudowny, aż nie umiem go opisać!

Anonimowy pisze...

I oto "Jezioro łabędzie" w wersji cyrkowo-akrobatycznej. Świetne, ale wolę wersję "zwykłą". Ale i tak cudowne - w końcu MADE IN CHINA. ;)

Dedeszka pisze...

Genialne.

Kasia. pisze...

magic !

fashion-ache girls pisze...

bardzo nam milo:)))
dzieki:))