środa, 29 lutego 2012

Fruits!:D

     Inspire yourself and do your own creative make-up.






18 komentarzy:

The-Devil-Wears pisze...

twórcze makijaże ;))

zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga :))

Jacqueline pisze...

great!! love the strawberry.

animru pisze...

widziałam już te zdjęcia.. są genialne

denzee pisze...

genialne!!! :)
zapraszam do mnie :) było by mi miło, gdybyś mnie dodała :)

Agora tô pronta pisze...

I like so much the pics!
Thanks for visiting!
agoratopronta.blogspot.com
Vanessa

Natalie pisze...

AMAZING, the first one! I love her eyes, unbelieveable shots!

reeally nice blog, I will take some time now to look through your entries and get some inspiration! :)




















xxx from stockholm
natalie

Clara Turbay pisze...

you always inspire me!

Pearl Mademoiselle pisze...

świetne zdjęcia!:D bardzo inspirujące!:)
zapraszam do mnie, obserwujemy:)?

fulfildreams pisze...

genialne te makijaże ! :D wpadnij do mnie ;>

Pearl Mademoiselle pisze...

też już obserwuję!:) pozdrawiam!

kawiarka18 pisze...

ostatnie najlepsze ! mniam

cloudlightt pisze...

jednym słowem zajebiste! zapraszam do siebie.

Damellia pisze...

uchh boskie to z grejfrutem ;)

laggerfeld pisze...

uch świetne!
http://laggerfeld.blogspot.com/
zapraszam ;)

Paula pisze...

jeżeli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)
http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/02/jest-was-juz-150-czyli-moje-drugie.html

Diamentica pisze...

OMG!!!! REWELACYJNE te makijaże :D ♥

Beatrycze pisze...

ciekawe.

Ioana-Carmen pisze...

Your web looks absolutely gorgeous. I was thinking to follow each other. Tell me what you think :X

Regards!

FashionSpot.ro